Ads

                                       

Klik Dan Menang !!

21 March 2013

Erin Malek
Semua sedia maklum keputusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) telah keluar hari ini dan mungkin ramai juga dikalangan pembaca  mengambil keputusan SPM mereka hari ini bukan? Jadi, macam mana keputusan anda? Ok ke KO?
Apa-apa pun di sini kami igin mengucapkan tahniah buat adik pelakon terkenal, Erin Malek iaitu Nur Afiqah Malek yang difahamkan telah mendapat keputsan cemerlang dalam SPM 2012 dan berita gembira tersebut telah dikongsikan oleh Erin Malek sendiri menerusi laman Twitternya beberapa jam yang lalu :
Twiietr Erin Malek
Selain itu tidak ketinggalan juga kepada penyanyi comel, Najwa Latiff yang turut mengambil keputusan SPM hari ini. Meskipun penyanyi “Cinta Muka Buku” tersebut tidak menyatakan lebih detail berapakah keputusan SPM-nya, namun begitu penyanyi ini telah melahirkan rasa syukur kerana lulus dalam semua matapelajaran yang diambilnya tahun lalu.
Najwa Latiff
Memandangkan hari ini adalah ‘demam keputusan SPM,’ oleh itu ramai selebriti-selebriti tempatan telah mengambil peluang yang ada untuk mengucapkan ‘Semoga Berjaya’ kepada peminat-peminat mereka dan di sini kami kongsikan beberapa ucapan tersebut untuk tatapan anda semua. 

SPM 2012
Komen
0 Komen

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Komen

Followers