Ads

                                       

Klik Dan Menang !!

12 June 2013



Inilah pengakuan seorang gadis di akaun Facebooknya tidak pasti samada ianya benar atau tidak. Gadis ini dikenali sebagai Maryam Mazlieynna Mazlee kelihatan tidak berpuas hati dengan Ustaz Azhar Idrus dan telah membuat kenyataan terbuka di Facebooknya.

Beberapa blog menyebarkan dengan memberi persoalan tentang kebenarannya – Gadis Sunti Mengaku Pernah Diraba Ustaz Azhar Idrus, Ustaz Azhar Idrus pernah meraba dan ajak saya berzina – Maryam – antara tajuk beberapa blog.

Berikut ialah printscreen kenyataan mengejut dari Maryam Mazlieynna Mazlee yang telah dikongsikan oleh laman blog popular. Admin ada cuba mengakses pemilik akaun Facebook ini namun gagal kerana telah pun di delete.




Lihat printscreen, kelihatannya dia yang melebih-lebih untuk memfitnah dari apa yang ditulis perempuan tersebut, “telah diraba dan diajak berzina oleh Ustaz Al-Ustaz Azhar Idrus Laknatullah“. Caranya memang nak memfitnah!! Berat tuduhan yang dilemparkan.

Kalaupun ada Maryam Mazlieynna Mazlee dan ditulis beliau, ia cuma gempak untuk kawan-kawan. Kenapa tak dilaporkan polis untuk siasat? Jangan ada yang terlebih sudu dari kuah melemparkan fitnah.

Komen
0 Komen

Followers